NS-barnet Ivar Westerbotn, som er bosatt på Gran Canaria, har laget flere hjemmevideoer, der han dels forteller om sin familie, dels gjør rede for historiske forhold. Noe av dette ble vist under julemøtet.
93: 30-årsjubileum vennetreff for NS-barn – lørdag 3. oktober 2026 på Litteraturhuset i Oslo
30-årsjubileum for Vennetreff for NS-barn finner sted på Litteraturhuset i Oslo 3. oktober